My Loves

Sunday, July 24, 2011

深思 ---- Marina Barrage

最近,身边的好友一一都找到了属于他们的幸福,讲真的是非常为他们感到开心,真心祝福。
可是,有些曾经是非常要好的朋友,也因为同样的原因,不再如同往常一样的亲切了。
我开始回想,当初当我拥有幸福的时候,我是否有冷落任何一个非常要好的朋友,如果我曾是那样的一个人,对不起。因为,感觉真的很不好,似乎开始隔了一层纱,那似乎会渐渐变成一堵墙的纱。曾经无所不聊的我们,曾几何时成了敷衍回答的对话。传简讯也一点劲儿都没有。在我猛传一堆故事给你后,回来的只是十根手指数的玩的回字,看了冷了。

人老了,渐渐发现,友情也是一样需要两个人的努力才能一直坚固到老。一个人的付出会累的。

--------------------------------------

Went Marina Barrage YESTERDAY!! Woots!! so much fun and laughter, we flying the kite SO SO HIGH and it was AMAZING!! Seriously though it seems quite a boring activity but it is ADDICTIVE come on~~ when u see your kite high up in the sky, it is an achievement!! Kar Sng and I working hand in hand keeping the kite high high in the sky. hehehee.. Nice chilling afternoon with My dear Kar Sng, Kar Sng-in-law, Bling and DINO together under the sun feeling so much of a FAMILY DAY!!! love it!!! Waiting for Kar Sng to upload her photos!!!


No comments: